Este necesara o programare?
O programare nu este obligatorie, dar va ofera avantajul de prioritate.
Este recomandat un "backup" inainte de reparatie?
Desi riscul de pierdere a datelor este minim atata timp cat reparatia nu implica placa de baza sau nu este de natura software, va recomandam totusi sa efectuati o copie de siguranta (backup) pe "iCloud", "Google Drive" sau "PC" inainte de interventie, ca masura de precautie.
Se ofera garantie pentru reparatiile efectuate?
Da, toate reparatiile efectuate de noi sunt acoperite de garantie, cu exceptia dispozitivelor care au intrat in contact cu lichide. De asemenea, oferim garantie pentru piese.
Tipuri de garantie si conditii de aplicare:
- Garantie pentru lucrarea efectuata.
- Garantie de 360 de zile pentru piese/componente originale.
- Garantie 0 pentru piesele/componentele compatibile.
Recomandam optarea pentru piesele originale, care asigura performanta optima a dispozitivului, desi piesele compatibile oferite de noi sunt de calitate superioara.
Care este durata diagnosticarii unei defectiuni necunoscute?
Procedura noastra de diagnosticare completa poate dura intre 2 si 4 ore pentru o defectiune necunoscuta, iar in unele cazuri poate fi realizata pe loc. Daca defectiunea este mai complexa, procesul poate dura pana la 24 de ore.
Unde se afla locatia service-ului OMNIA GSM?
Punctul de lucru (service) OMNIA GSM se afla in Sectorul 2 din Bucuresti.
- Adresa noastra este: Soseaua Pantelimon 248–250, Sector 2, Bucuresti.
- Punct de reper: Situat dupa Mega Mall, in blocul urmator de la Kaufland, la parter.
Se aplica taxe pentru reparatii nereusite sau nefinalizate?
La OMNIA GSM, aplicam politica "fara reparatie, fara costuri". In cazul in care tehnicienii nostri nu pot finaliza reparatia, nu veti fi taxat pentru piese sau manopera.
Ce este inclus in costurile reparatiei?
Costurile reparatiei includ manopera, piesele necesare inlocuirii (daca este cazul) si TVA-ul.
De ce variaza preturile reparatiilor?
Orice oferta de pret este valabila timp de 3 zile, deoarece preturile reparatiilor depind de:
- Costul pieselor, care se modifica zilnic.
- Complexitatea problemelor.
- Durata interventiilor.
Daca dispozitivul a intrat in contact cu lichide, poate fi reparat?
In general, 90% dintre dispozitivele care au intrat in contact cu lichide pot fi reparate fara a necesita inlocuirea vreunei piese. In cazul in care este necesar, piesele defecte vor fi inlocuite.
Masuri esentiale pentru protejarea dispozitivului si prevenirea daunelor suplimentare, evitand complicarea procesului de reparatie:
- Nu conectati dispozitivul la sursa de alimentare.
- Nu porniti dispozitivul si mentineti-l oprit pe toata durata interventiei.
Mitul de a pune telefonul in orez dupa ce a intrat in contact cu lichide ramane o legenda a internetului, dar nu este o solutie eficienta. Orezul poate absorbi doar umiditatea externa, fara a proteja componentele interne. Umiditatea ramasa in interior poate duce la oxidarea si rugina componentelor in timp, cauzand probleme suplimentare, grave in unele cazuri.
Folosim tehnologie de ultima generatie, incluzand curatarea cu ultrasunete, echipamente de uscare, incalzire controlata si eliminarea coroziunii si ruginei cu instrumente pe baza de carbon, pentru a remedia eficient daunele cauzate de lichide si a restabili performantele dispozitivului.
Curatarea si/sau reparatia poate dura intre 2 si 24 de ore, in functie de modelul dispozitivului si de complexitatea problemei.
Reparati dispozitive care au fost deja lucrate in alte service-uri?
Da, vom efectua un diagnostic complet inainte de a va comunica pretul. Daca sunteti de acord cu oferta, vom incepe reparatia dispozitivului.
Este esential sa ne furnizati cat mai multe detalii despre reparatiile anterioare.